ad

WEBINARIUM SPC: Samorządowe drogi betonowe w Polsce – 25 lat doświadczeń

Serdecznie zapraszam Państwa do wzięcia udziału w webinarium „SAMORZĄDOWE DROGI BETONOWE W POLSCE - 25 LAT DOŚWIADCZEŃ”, które odbędzie się 2 lipca 2020 r. o godzinie 11.00 na platformie ClikMeeting, podczas którego zaprezentujemy poparte naukowymi badaniami i praktycznymi doświadczeniami zalety nawierzchni betonowych zarówno w zakresie budowy dróg krajowych, jak i samorządowych.

Prof. Jan Deja, Dyrektor Biura Stowarzyszenia Producentów Cementu

Miejsce: Platforma Clickmeeting
Termin: 2 lipca 2020 roku, godz. 11.00 – 12.30

  1. Wprowadzenie – prof. Jan Deja, Stowarzyszenie Producentów Cementu
  2. Drogi betonowe w Polsce – 25 lat doświadczeń – prof. Jan Deja, Stowarzyszenie Producentów Cementu
  3. Przykłady realizacji nawierzchni betonowych – CEMEX Infrastruktura
  4. Od projektu po wykonanie, rozwiązanie szyte na miarę. Realizacja parkingu buforowego w Porcie Gdańsk – LH Engineering
  5. Nawierzchnie betonowe – Jesteśmy na Dobrej Drodze – Cement Ożarów S.A.
  6. Samorządowe betonowe drogi w Zielonym Ładzie – Stowarzyszenie Producentów Cementu
  7. Katalog Nakładów Rzeczowych (KNR) dla nawierzchni betonowych – dr hab. Piotr Mackiewicz, Politechnika Wrocławska
  8. Fundusz Dróg Samorządowych – mecenas Jakub Radłowski, Kancelaria OPTIMAS
  9. Odpowiedzi na pytania z czatu
  10. Zakończenie webinarium

Udział w webinarium jest bezpłatny.
Webinarium organizowane jest przez Stowarzyszenie Producentów Cementu.

W webinarium można uczestniczyć poprzez stronę platformę ClickMeeting, po wcześniejszej rejestracji (preferowana przeglądarka internetowa Chrome).

Link do rejestracji:    ZAREJESTRUJ SIĘ..   

Jeśli powyższy przycisk nie działa, skopiuj i wklej do przeglądarki poniższy link: https://betonowedrogi.clickmeeting.pl/samorzadowe-drogi-betonowe-w-polsce-25-lat-doswiadczen/register?_ga=2.185246122.2003513498.1592806657-1888577144.1590409812


Pozostałe aktualności i informacje

Kurs Technologia Betonu – edycja jesień 2024

2024-09-05
Kurs adresowany jest do projektantów, architektów, inspektorów nadzoru budowlanego, pracowników laboratoriów materiałów budowlanych, technologów, dyrektorów i kierowników kontraktów, wykonawców, doradców technicznych, kierowników wytwórni betonu, handlowców, producentów betonu towarowego, kostki brukowej, prefabrykatów betonowych, chemii budowlanej, materiałów budowlanych, pracowników firm: budowlanych, wykonawczych, remontowych i projektowych, a także dla wszystkich którzy pragną pogłębić swoją wiedzę na temat betonu.

Trwa budowa prawie 100 km dróg szybkiego ruchu z nawierzchnią betonową

2024-09-04
Nawierzchnia, do budowy której zastosowano cement o niższym o 30% śladzie węglowym, powstaje na autostradzie A2. Betonowe nawierzchnie, budowane z krajowych surowców, są stosowane przy realizacji najbardziej wymagających inwestycji drogowych takich jak droga ekspresowa S3 Bolków – Kamienna Góra wraz liczącym 2300 m z najdłuższym pozamiejskim tunelem w Polsce. Obecnie w Polsce trwa budowa ponad 91,4 km dróg ekspresowych i autostrad o nawierzchni betonowej.

Film z układania nawierzchni betonowej w tunelu Zielonki na drodze S52

2024-08-02
31 lipca 2024 r. został otwarty odcinek drogi ekspresowej S3 Bolków - Kamienna Góra (woj. dolnośląskie) wraz z najdłuższym, pozamiejskim tunelem w Polsce (2300 m długości). W tunelu tym, ze względów bezpieczeństwa, wykonano nawierzchnię betonową. Podobnie postąpili wykonawcy tuneli w ciągu drogi ekspresowej S52 (woj. małopolskie). Tunele Zielonki i Dziekanowice mają nawierzchnię betonową. W tunelu Zielonki (653 m długości) nawierzchnię betonową układano w maju i czerwcu 2024 r. Zobaczmy jak przebiegał ten proces.

Nawierzchnia betonowa w tunelu jest bezpieczniejsza

2024-07-31
- Jestem dumny z polskich inżynierów, którzy przy budowie tego tunelu potrafili wykorzystać najlepsze doświadczenia stosowane przy budowie tuneli alpejskich - mówił Dariusz Klimczak, minister infrastruktury podczas uroczystości otwarcia odcinka S3 Bolków - Kamienna Góra, która odbyła się 31 lipca 2024 r. Na 16-kilometrowym odcinku jest najdłuższy, pozamiejski tunel w Polsce o długości 2300 metrów. Zdaniem Piotra Sarnowskiego, dyrektora kontraktu z PORR SA w tunelu zastosowano nawierzchnię betonową, gdyż jest bezpieczniejsza ze względów przeciwpożarowych.

O drogach betonowych w Wielkopolsce

2024-07-24
Samorządowcy z Wrześni, gminy Strzałkowo, gminy Zagórów, Słupcy, Jarocina, z gminy Pyzdry i gminy Ostrowite wzięli udział w szkoleniu dotyczącym budowy dróg betonowych, które 24 lipca 2024 r. odbyło się we Wrześni. – Jesteśmy tu, żeby poznać nowe technologie na drogach – mówił Karol Błaszczak, z-ca burmistrza Miasta i Gminy Zagórów. Szkolenie zorganizowała firma Batarus przy współpracy ze Stowarzyszeniem Producentów Cementu.