ad

SEMINARIUM: SAMORZĄDOWE DROGI BETONOWE – odpowiedzią na wymagania przyszłości

Odpowiadając na oczekiwania całego sektora, organizatorzy stworzyli propozycję wydarzenia w nowej odsłonie, ze wzbogaconym zakresem branżowym i merytorycznym. Okazją do poszerzenia technologicznych horyzontów będą Międzynarodowe Targi Budownictwa Infrastrukturalnego – Nowa Infrastruktura, które przyciągną do Targów Kielce przedstawicieli z obszaru infrastruktury drogowej i kolejowej, transportowej, maszynowo – budowlanej oraz budownictwa specjalistycznego.

Stowarzyszenie Producentów Cementu po raz kolejny będzie uczestniczyło w tym wydarzeniu wraz z seminarium skierowanym do Samorządowców, podczas którego zostaną zaprezentowane poparte naukowymi badaniami i praktycznymi doświadczeniami zalety nawierzchni betonowych zarówno w zakresie budowy dróg krajowych, jak i samorządowych. Stowarzyszenie od pierwszej edycji targów organizuje warsztaty, seminaria, konferencje, na których dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem dotyczącym budowy dróg betonowych.

Temat: „Samorządowe drogi betonowe - odpowiedzią na wymagania przyszłości”.

Miejsce:  Międzynarodowe Targi Budownictwa Infrastrukturalnego – Nowa Infrastruktura
Centrum Targowe w Kielcach, ul. Zakładowa 1, 25-672 Kielce

Sala: OMEGA

Termin: 11 maja 2022 roku, godz. 10.00 - 15.00.

Patronat Honorowy: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Patron Medialny: Czasopismo - Budownictwo • Technologie • Architektura

Biorąc udział w seminarium zostaną Państwo poinformowani o zaletach betonowych nawierzchni dróg samorządowych. Przedstawione zostaną doświadczenia samorządowców, którzy podjęli decyzję wybudowania dróg betonowych w swoich miejscowościach, jak również tych którzy przekonali się o zaletach betonowych ścieżek rowerowych.

Uzbroimy Państwa w argumenty – pozwalające na podjęcie decyzji o budowie nowoczesnej i trwałej drogi samorządowej.

Udział w seminarium jest bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona. Obecność należy potwierdzić przed spotkaniem.

Program seminarium:

W celu bezpłatnego wejścia na wszystkie dni Targów Nowa Infrastruktura w czasie, których organizowane jest seminarium zapraszamy do rejestracji na stronie Targów w celu pobrania bezpłatnego biletu wstępu (https://www.targikielce.pl/nowa-infrastruktura).

Instrukcja rejestracji na Targi Nowa Infrastruktura

Prosimy o wypełnienie poniższego zgłoszenia.

Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie https://www.polskicement.pl/aktualnosci/seminarium-samorzadowe-drogi-betonowe-odpowiedzia-na-wymagania-przyszlosci-11-maja-2022-targi-nowa-infrastruktura-kielce

* pola wymagane


Pozostałe aktualności i informacje

Kurs Technologia Betonu – edycja jesień 2024

2024-09-05
Kurs adresowany jest do projektantów, architektów, inspektorów nadzoru budowlanego, pracowników laboratoriów materiałów budowlanych, technologów, dyrektorów i kierowników kontraktów, wykonawców, doradców technicznych, kierowników wytwórni betonu, handlowców, producentów betonu towarowego, kostki brukowej, prefabrykatów betonowych, chemii budowlanej, materiałów budowlanych, pracowników firm: budowlanych, wykonawczych, remontowych i projektowych, a także dla wszystkich którzy pragną pogłębić swoją wiedzę na temat betonu.

Trwa budowa prawie 100 km dróg szybkiego ruchu z nawierzchnią betonową

2024-09-04
Nawierzchnia, do budowy której zastosowano cement o niższym o 30% śladzie węglowym, powstaje na autostradzie A2. Betonowe nawierzchnie, budowane z krajowych surowców, są stosowane przy realizacji najbardziej wymagających inwestycji drogowych takich jak droga ekspresowa S3 Bolków – Kamienna Góra wraz liczącym 2300 m z najdłuższym pozamiejskim tunelem w Polsce. Obecnie w Polsce trwa budowa ponad 91,4 km dróg ekspresowych i autostrad o nawierzchni betonowej.

Film z układania nawierzchni betonowej w tunelu Zielonki na drodze S52

2024-08-02
31 lipca 2024 r. został otwarty odcinek drogi ekspresowej S3 Bolków - Kamienna Góra (woj. dolnośląskie) wraz z najdłuższym, pozamiejskim tunelem w Polsce (2300 m długości). W tunelu tym, ze względów bezpieczeństwa, wykonano nawierzchnię betonową. Podobnie postąpili wykonawcy tuneli w ciągu drogi ekspresowej S52 (woj. małopolskie). Tunele Zielonki i Dziekanowice mają nawierzchnię betonową. W tunelu Zielonki (653 m długości) nawierzchnię betonową układano w maju i czerwcu 2024 r. Zobaczmy jak przebiegał ten proces.

Nawierzchnia betonowa w tunelu jest bezpieczniejsza

2024-07-31
- Jestem dumny z polskich inżynierów, którzy przy budowie tego tunelu potrafili wykorzystać najlepsze doświadczenia stosowane przy budowie tuneli alpejskich - mówił Dariusz Klimczak, minister infrastruktury podczas uroczystości otwarcia odcinka S3 Bolków - Kamienna Góra, która odbyła się 31 lipca 2024 r. Na 16-kilometrowym odcinku jest najdłuższy, pozamiejski tunel w Polsce o długości 2300 metrów. Zdaniem Piotra Sarnowskiego, dyrektora kontraktu z PORR SA w tunelu zastosowano nawierzchnię betonową, gdyż jest bezpieczniejsza ze względów przeciwpożarowych.

O drogach betonowych w Wielkopolsce

2024-07-24
Samorządowcy z Wrześni, gminy Strzałkowo, gminy Zagórów, Słupcy, Jarocina, z gminy Pyzdry i gminy Ostrowite wzięli udział w szkoleniu dotyczącym budowy dróg betonowych, które 24 lipca 2024 r. odbyło się we Wrześni. – Jesteśmy tu, żeby poznać nowe technologie na drogach – mówił Karol Błaszczak, z-ca burmistrza Miasta i Gminy Zagórów. Szkolenie zorganizowała firma Batarus przy współpracy ze Stowarzyszeniem Producentów Cementu.